Tuesday, December 14, 2010

december daily - {day 14}

Tuesday ~ again, nothing to share...
When I came home from work I just wanted to relax a minute on the couch ~ three hours later I woke up to go to bed :).
 So I bore you with another picture of my tree...
sorry?
 Dienstag ~ wieder nichts Aufregendes passiert...
Als ich nach Hause kam, wollte ich eigentlich nur kurz auf der Couch relaxen ~ drei Stunden später bin ich aufgewacht, nur um gleich ins Bett zu fallen :).
Also langweile ich Euch mit einem weiteren Foto meines Baumes, Molly McMuffin.
'Tschuldigung?
Warum Molly McMuffin? Weil ganz viele davon im Baum verteilt sind.
Essen würde ich die aber nicht...wegen der Fliegenpilze....wer weiß, ob es Fliegenpilz-Muffins sind :)

3 comments:

  1. You must have really needed the rest! Gorgeous tree!!

    ReplyDelete
  2. hehehe Looking at where the door is, I'd guess you treed yourself in! : )
    Real candles? Lovely. No one does that here except my cousins.

    ReplyDelete
  3. Your tree is absolutely beautiful!

    ReplyDelete

Danke, dass Du Dir die Zeit nimmst, einen Kommentar zu hinterlassen - ich freue mich über jeden einzelnen!

Thanks for taking the time commenting on my blog - I appreciate every single one!