Tuesday, January 18, 2011

I'm going on vacation!

Tomorrow I'll be on my way South to my extended family together with my mama. We'll visit my oma (grandma) & of course the rest of the bunch!
I have some posts scheduled for you so you won't notice my abscence - despite me not answering to comments...but - oops - that sometimes even happens when I'm there...so no change here :).
And because a post without a picture isn't a post, here's a random one from last weekend. Dice.
Bye!
alea iacta est...sort of...
Morgen werden meine Mama ich auf meinem Weg in den Südwesten sein zu meiner Familie. Wir werden meine Oma besuchen & natürlich den Rest auch!
Damit Ihr mich nicht so vermisst (schnüffschnüff), habe ich einige Einträge vorbereitet und vordatiert. D. h. Ihr werdet meine Abwesenheit gar nicht bemerken - es sei denn, Ihr wartet auf Antworten Eurer Kommentare ....aber - oops - das passiert mir ja auch, wenn ich da bin...also, kein Unterschied :).
Und da ein Post ohne Foto kein Post ist, gibt's heute eines vom letzten Wochenende. Würfel.
'Tschüss!

7 comments:

  1. Have a lovely time away Sis!
    Hugs
    Jo

    ReplyDelete
  2. Have a wonderful trip Julia!

    ReplyDelete
  3. Dann wünsche ich dir eine gute Reise und komm' gut wieder zurück. Viel spaß.
    Liebe Grüße
    Heike

    ReplyDelete
  4. Hey Julia! Hope your trip with your Mum to see your family is wonderful and relaxing ... especially getting to see your Oma! :0) Travel safe and we'll look forward to seeing photos when you get back. Enjoy your hand stitching too! :0) Bear Hugs! KRIS

    ReplyDelete
  5. Hab eine schöne Zeit mit Deiner Familie und lass es Dir gut gehen!
    Ganz liebe Grüße und ein dicker Knuddeldrück
    Monika

    ReplyDelete

Danke, dass Du Dir die Zeit nimmst, einen Kommentar zu hinterlassen - ich freue mich über jeden einzelnen!

Thanks for taking the time commenting on my blog - I appreciate every single one!