Friday, September 24, 2010

Friday Fabric Focus ~ {Sweet Menagerie}

Today's focus is on  'Sweet Menagerie' for Windham Fabrics by Melanie Hurlston, Part of the wonderful duo of Melly & Me. It isn't released yet but the swatches make me drool. Aren't they fun? 
They should hit the stores before Christmas - can't wait for them to arrive...I LOVE the elephants & the buttons & the dots (who knew!)...
'Sweet Menagerie' by Melanie Hurlston for Windham Fabrics, photo curtesy of Melly & Me
Heute gibt's Stoffe, die gibt's noch gar nicht :) - 'Sweet Menagerie' von Melanie Hurlston für Windham Fabrics. Melanie ist Teil des talentierten Duos (mit Rosalie Quinlan...oder inzwischen nur noch alleine??) von Melly & Me. 
Sie sollen wohl vor Weihnachten noch in die Läden kommen - ich kann's gar nicht erwarten....ich LIEBE die knuffigen Elumpanten & die Knöpfe (vor allem die gelben auf blauem Grund) & die Punkte (ha! wer hätte das gedacht) ...
How about making one of Melly & Me's cute softies out of them? Maybe Dilbert, the Dinosaur, or Pippi, the horse?
Wie wäre es, einen von den süßen Softies von Mellie & Me zu nähen? Vielleicht Dilbert, den Dinosaurier, oder Pippi, das Pferd?
Die Anleitungen habe ich übrigens von Trollinge, dem Stoffladen, den ich erst vor kurzem entdeckt habe...

Have a great weekend,
Julia

2 comments:

  1. Oh, I love these fabrics too...can't wait!

    ReplyDelete
  2. Ooooh, I love those buttons and stripes! Very cute!

    ReplyDelete

Danke, dass Du Dir die Zeit nimmst, einen Kommentar zu hinterlassen - ich freue mich über jeden einzelnen!

Thanks for taking the time commenting on my blog - I appreciate every single one!